5. stu 2012.

Poštenjak

Taksista koji je našao aktovku u svom Mercedesu, nakon što je ustanovio tko je vlasnik, istog dana oko podneva, sjeo je u svoj osobni automobil i uputio se u Opatiju. Na recepciji hotela zamolio je recepcionerku da pozove Ljubicu koja je ostavila aktovku u taksiju. recepcionerka ga je obavijestila da će seminar za danas uskoro završiti, te da je može pričekati u predvorju hotela. Vjerojuatno je nebi prepoznao jer je bila noć dok ju je vozio put Opatije, a i nije ju dobro pogledao kad mu je plaćala račun, jer ga nije to mnogo ni interesiralo. Napokon se Ljubica sa još nekim kolegicama pojavila na vratima kongresne dvorane. Iskreno, među 4 žene koje su se pojavile, nije bio siguran koja je ona.
Čim je Ljubica pristupila recepciji da uzme ključ od sobe, recepcionerka joj je rekla da je čeka jedan gospodin tamo u fotelji. Nije ona ni mislila da će joj netko vratiti aktovku, jer ima danas kojekakvih ljudi. Nije joj bilo toliko do novca, koliko do dokumenata, nekih važnih službenih spisa koji su bili u aktovci. Čim je pristupila taksistu koji je bio okrenut u tom trenu na drugu stranu, on se okrenuo, a ona je naglo ustuknula natrag. - Bože, jel to moguće, pomislila je u sebi a taksista je nijemo stajao i ništa nije shvaćao, Odakle ona poznaje tog čovjeka, njegovo lice joj je odnekud poznato.
Ipak se pribrala i predstavila se. -Dobar dan, ja sam Ljubica, vi ste taksista koji me je sinoć dovezao u hotel? -Da, ja sam vozač tasija i noćas sam našao vašu aktovku na podu svog taksija. Promrmljao je i ime ali ga Ljubica nije razumjela. - Uostalom nije ni važno, važno je da se aktovka pronašla - Molim vas, pogledajte dali je sve u njoj. - Hvala vam, nema potrebe da kontroliram sadržaj, jer, na kraju krajeva da ste nepošten čovjek, nebi mi ni vratili aktovku. - Koliko vam dugujem za poštenje?. - Ajte molim vas, reče taksista, ja dvadeset godima vozim taksi, pronašao sam ja svašta u automobilu. - Jednom su roditelji u automobilu u strci i brzini zbog žurbe na brod u vozilu ostavili dijete koje je spavalo na zadnjem sjedalu. Na sreću, brzo su ustanovili da im netko fali - nasmijao se taksista , pozdravio se sa Ljubicom i napustio predvorje hotela.
Za večerom, ljubicu je kopkalo, odakle joj je ta faca toliko poznata, pa i glas donekle isto joj je bio poznat. Dugo u noć u krevetu nije mogla zaspati.

Nema komentara:

Objavi komentar