6. stu 2012.

Crv sumnje

Nakon što se Žarko odlučio da Ljubicu nazove u Opatiju i raspita se kako je putovala i kako se smjestila, na njegov poziv nakon dugog zvonjenja,  javio se muški glas.Podsjetimo se, Ljubica je u taksiju zaboravila aktovku sa dokumentima, novcem i mobitelom. Na zvonjenje se javio taksist, i tamna je htio odgovoriti kako je pronašao stvari, Žarko je prekinuo vezu. Najprije nije mogao shvatiti kako se to dogodilo, tko je nepoznati muški glas na drugoj strani žice. Nikada nije u nju posumnjao, iako su bili u braku više od 20 godina. Prva misao koja mu je pala na pamet bila je upravo ta kako je s nekim drugim muškarcem. Prošlo je nekoliko minuta kako je dobio poziv na mobitel sa nepoznatog broja. Javio se, a na vezi je bila upravo Ljubica.
- Ej bok, oprosti što te sada zovem ali desilo mi se nešto što mi se rijetko dešava. Zaboravila sam u taksiju aktovku i sve što je bilo u njoj skupa sa mobitelom.
- Da, najprozirniji odgovor koji si mogla naći, sa ljutnjom u glasu je odgovorio Žarko. Mogla si naći i neki bolji izgovor. - Žarko, molim te, dozvoli da objasnim, doputovala sam sinoć oko ponoći u Rijeku. Zbog dugog stajanja vlaka na ulaz u Rijeku, zakasnila sam na zadnji bus za Opatiju. Što mi je drugo ostalo nego uzeti taksi. Doputovala sam u Opatiju par minuta iza ponoći. U brzini sam ostavila aktovku.
Nisam te htjela tako kasno zvati pa sam pričekala jutro. Evo ovo je mobitel moje poznanice iz Zagrebačke banke koja je isto doputovala na seminar. Ona mi je posudila i novac za hotel.
- Nadam se da si shvatio. Kako je Davor, da li si ga spremio za školu. Da li si mu pripremio doručak.
- Oprosti što te to pitam, jer nije prvi puta da ostaješ s njime doma dok mene nema.
- U redu, oprosti što sam onako reagirao, nisam mogao doći k sebi. Pazi na sebe, javi se prije nego kreneš natrag doma. - Bok.

Nema komentara:

Objavi komentar