16. pro 2012.

Davno prije početka rata

Autor ovog članka je osoba u godinama (63), pa je kao takva davno završila škole. Sjetio sam se jednog događaja iz davne 1967 godine. Taman je završavala škola (bio sam tada maturant). Negdje pred kraj škole kao maturanti imali smo nastavu nešto kraće kao i danas. matura je bila drugačijeg tipa od ove današnje. Sve dok jednog dana po Karlovcu nisu osvanuli plakati na gotovo svakom stupu u stablu. "Traže se statisti bez obzira na godine i spol za snimanje filma u Karlovcu. Javiti se lično (nije pogreška, pisalo je "lično" a ne "osobno jer je to ipak bila još YU.) Javite se u upravu filmske zajednice kod Gradske Bolnice na Dubovcu" Nije me to posebno interesiralo sve dok nam neki dečki stariji od nas koji su prije nekoliko godina sudjelovali kao statisti u snimanju "Winetoua" i "Blaga u Srebrnom Jezeru",  nisu ispričali
 da nije baš neka velika lova u pitanju, ali je interesantno to gledati, a što je najinteresantnije da ima klope i pića ko u priči.
Prijavio sam se sa još nekim dečkima iz razreda, a snimanje je vršeno na padinama Starog Grada Dubovca. Bila je to srednjovjekovna priča, ne sjećam se više detalja, ali je naša uloga bila da kao velika skupina ljudi bježimo po cesti od Dvorca Dubovac dolje prema Mirnom kutu. Ne treba ni spominjati da nikakve druge uloge nije bilo, pogotovo ne one gdje se nešto govori. Sva naša govorna uloga je bila da se deremo što više. Poslije se održala velika "fešta" na Vunskom polju, gdje je vojska (JNA) skuhala ogromne količine graha a Pivovara donirala desetke bačava piva. Novce nismo dobili nikakve ali smo u školi dobili ukore i neopravdane sate za cijeli dan. Pošto baš nisam bio po ponašanju "Majka Tereza", u školi sam imao dosta neopravdanih sati, zajedno sa ovima sam morao pisati molbu direktoru škole kako bi nam oprostio to jer sa preko 20 sati nisi tada mogao izaći na maturu.
Što je bilo doma, bolje da ne pišem ništa. Morao sam na mjesec dana zaboraviti kupanje na Korani i izlazak u kino.
Pogledajte ovdje IMDB o filmu "Kad je mač krojio pravdu":
http://www.imdb.com/title/tt0343272/

Nema komentara:

Objavi komentar